Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2010

Off Topic - Τα 30 αγαπημένα μου status από το fake twitter του Παπακαλιάτη

Ένα από τα αγαπημένα μου profiles στο Twitter είναι το ψεύτικο του Χριστόφορου Παπακαλιάτη ...



Όποιος και αν το γράφει σε ευχαριστούμε ...

Είσαι θεός / Θεά ... (?)

Διαβάστε παρακάτω τα αγαπημένα μου ...

Δείτε όλο το profile εδώ


1. Σήμερα φωτογραφήθηκα κλίνοντας το κεφάλι μου μελαγχολικά 36 αντί για 32 μοίρες. Δεν ξέρω τι μου συμβαίνει. Κατάθλιψη
 
2. Αν η ζωή μου γινόταν ταινία θα ήθελα να με παίξει ο Τζέιμς Μποντ
 
3. Ναι έχω πολλούς καθρέφτες. Όχι επειδή είμαι νάρκισσος. Απλά θέλω να νιώθω πως είμαι ανάμεσα σε φίλους 
 
4. Είμαι λάτρης της τελειότητας, και ξέρω τί λείπει απ' τη σειρά μου για να γίνει ακόμα πιο τέλεια: Βαμπίρ
 
5. Πιστεύω ότι αν ήμουν μουσικός, θα ήμουν οι Beatles
 
6. Trivia: Η αρχική ιδέα ήταν να παίξω και τους 4 ρόλους του "4", με μέικαπ και εφέ. Το δοκιμαστικό άγγιζε την τελειότητα, μα το Mega κώλωσε
 
7. Η σειρά μου είναι μια πραγματεία για τη μαλακία σε όλες της τις μορφές, σε όλες της τις εκφάνσεις #4 
 
8. Είδα ένα πολύ τρομαχτικό όνειρο. Ήμουνα λέει στα Όσκαρ στο κόκκινο χαλί, και κάνει ζουμ η κάμερα από ψηλά και ΕΙΧΑ ΦΑΛΑΚΡΑ. Ξύπνησα κάθιδρος 
 
9. Πιστεύω ότι η βία & η επιθετικότητα στην κοινωνία οφείλεται στο ότι πολύς κόσμος δε φροντίζει την ατομική του υγιεινή & δεν έχει σωστό grooming 
 
10. Όταν ήμουν μικρός πίστευα ότι τα Χριστούγεννα ήταν μια γιορτή αφιερωμένη σε μένα. Ακόμα το πιστεύω. 
 
11. Και βέβαια έχω κάνει διεθνής καριέρα. Με λατρεύουν στην Κύπρο. 
 
12. Ξύπνησα κακόκεφος. Σήμερα νιώθω 88% όμορφος στην κλίμακα Παπακαλιάτη. Δηλαδή 320% στην ανθρώπινη κλίμακα. 
 
13. Από 10 = Παύλος Γερουλάνος ως 1 = Μάρκος Λεζές, πόσο στυλιστικά άψογος είσαι; Εγώ, χμ, περίπου 23. Με το συμπάθειο. 
 
14. Μόλις ανακάλυψα: Έχω μια τρίχα στην πλάτη. ΘΕΕ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΙΜΩΡΑΣ ΓΙΑΤΙ. 
 
15. Τις μέρες που δεν έχω γύρισμα μου αρέσει να ασχολούμαι με τον εαυτό μου. Όπως και τις μέρες που έχω γύρισμα, δηλαδή. 
 
16. Το να φτιάχνεις ένα σίριαλ είναι σα να διοικείς γαλέρα. Ναι, έχω μαστίγιο. Το χρησιμοποιώ με φειδώ. 
 
17. Μόλις καθάρισα τα αυτιά μου. Η τυχερή μπατονέτα που μπήκε μέσα μου δεν έχει φωνή να μιλήσει. Αν είχε, θα μου 'λεγε "ευχαριστώ". 
 
18. Δεν έχω ζηλέψει τίποτα από κανέναν Έλληνα, εκτός από δυο πράγματα: Το ταλέντο της Μιμής Ντενίση, και την κούκλα-action figure Σάκης Ρουβάς 
 
19. Τα Χριστούγεννα δε στολίζω Χριστουγεννιάτικο δέντρο. Στολίζω τον εαυτό μου
 
20. Πήγα για ψώνια. Όλα τα ρούχα δείχνουν τέλεια πάνω μου. Μοιάζουν ευτυχισμένα που αγγίζουν το κορμί μου. Σήμερα έκανα πολλά ρούχα ευτυχισμένα. 
 
21. Τα παιδιά μου τραγούδησαν τα κάλαντα. Αντί για λεφτά, τους έδωσα αυτόγραφα. Έκλαιγαν από ενθουσιασμό. 
 
22. Τι να ζητήσω από τον Άγιο Βασίλη; Μου έκανε το καλύτερο δώρο το 1975: Τον εαυτό μου
 
23. Καλή χρονιά σε όλους. Εύχομαι το 2010 να γίνετε όλοι λίγο περισσότερο σαν εμένα. Όσο μπορεί ο καθένας. 
 
24. Θα ήθελα η επόμενη σειρά μου να είναι 3D. Να με βλέπεις τρισδιάστατο, σα να μπαίνω μέσα σου
 
25. Αρνήθηκα να δω το Avatar, τα γυαλιά που μου δώσανε δεν ήταν σικ
 
26. Δεν φωτογραφίζομαι από κάμερα με λιγότερα από 15 megapixel. Χωρίς τις λεπτομέρειες δεν έχει νόημα, καταλαβαίνεις. Κάνουν τη διαφορά. 
 
27. Όταν έχω ελεύθερο χρόνο μου αρέσει να μυρίζω τη μασχάλη μου
 
28. Φώναξα αυτό τον κύριο που κάνει τα κέρινα ομοιώματα στο Μουσείο Τισό για να φτιάξει το δικό μου. Όχι για το μουσείο. Για προσωπική χρήση. 
 
29. Ούτε φέτος... δεν πειράζει... ας είναι... τον ευχαριστήριο λόγο τον έχω γράψει... σμόκιν έχω ράψει... εγώ θα περιμένω... και θα ονειρεύομαι. (για τα όσκαρ) 
 
30. Φέτος πόσοι θα ντυθούν εγώ; Εγώ σίγουρα! Εσείς; (για τις απόκριες)

Share/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου