Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

Greek Kamaki (αθάνατο)



1. Εάν μπορούσα να ξαναφτιάξω το αγγλικό αλφάβητο, θα έβαζα το U και το Ι δίπλα δίπλα.
2. Εχεις κουραστεί καθόλου; Επειδή έτρεχες διαρκώς μέσα στην σκέψη μου.
3. Ο πατέρας σου είναι κλέφτης; Επειδή έκλεψε τα αστέρια από τον ουρανό και τα έβαλε στα μάτια σου.
4. Το φόρεμά σου είναι θαυμάσιο. Φυσικά, θα ήταν ακόμη πιό όμορφο, πεταμένο σε μια γωνιά του δωματίου μου.
5. Χάθηκες γλυκειά μου; Επειδή ο Παράδεισος είναι πολύ μακριά απο δω.
6. Οι γονείς σου ήταν Ελληνες Θεοί; Επειδή χρειάζονται δύο Θεοί για να φτιάξουν μια Θεά.
7. Συγγνώμη, δεσποινίς. Εχω χάσει το τηλέφωνό μου. Μήπως θα μπορούσατε να μου δώσετε το δικό σας;
8. Χάρηκα για την γνωριμία. Είμαι ο..(όνομα) και είσαι πανέμορφη.
9. Ησουν στους προσκόπους; Eπειδή έχεις δέσει την καρδιά μου κόμπο.
10. Είμαι νέος στην περιοχή. Θα μπορούσες να μου εξηγήσεις πώς να φτάσω σπίτι σου;
11. Γειά σου, οι φωνές στο κεφάλι μου, μου είπαν να σου μιλήσω.
12. Ξέρεις την ουσιαστική διαφορά ανάμεσα στην κουβέντα και το σεξ;
Οχι, ε; Τότε, θέλεις να πάμε κάπου να συζητήσουμε;
13. Είσαι θρησκευόμενη; Επειδή είμαι η απάντηση σε όλες τις προσευχές σου.
14. Ωωωω, αυτοί οι θαυμάσιοι ώμοι σου. Νόμιζα ότι ήταν φτερά!
15. Μήπως έχεις τηλεκάρτα; Επειδή η μαμά μου είπε να της τηλεφωνήσω αν βρω το κορίτσι των ονείρων μου.
16. Ειμαι νεκρός; Είσαι άγγελος; Eίμαι στον Παράδεισο;
17. Υπάρχει κάποιο αεροδρόμιο εδώ κοντά ή είναι η καρδιά μου που κάνει έτσι;
18. Εχεις ένα πραγματικά πανέμορφο χαμόγελο. Κρίμα που δεν είναι το μόνο που φοράς.
19. Γιατί δεν κάνεις έκπληξη στους γονείς σου με το να μην πας σπίτι απόψε;
20. Οι φακοί μου σκοτεινιάζουν μπρός στην λάμψη της ομορφιάς σου.
21. Γνωρίζω μια καλή μέθοδο για να κάψεις τις θερμίδες της πάστας που μόλις έφαγες.
22. Ο μπαμπάς σου είναι μηχανικός; Tότε πώς κατάφερε να φτιάξει ένα τόσο καλορυθμισμένο κορμί;
23. Εάν είναι αλήθεια ότι είμαστε αυτό που τρώμε, τότε θα μπορώ να είμαι εσύ, μέχρι το πρωί.
24. Τα ζεστά σου μάτια, έλιωσαν την παγωνιά της καρδιάς μου.
25. Μωρό μου, κάθε μέρα γίνεσαι όλο και πιό όμορφη. Και σήμερα μοιάζεις σαν αύριο.
26. Μήπως έχεις τηλεκάρτα; Θέλω να πάρω τηλέφωνο την μαμά σου και να την ευχαριστήσω.
27. Με λένε.... (όνομα). Να το θυμάσαι αυτο για να ξέρεις ποιό όνομα θα φωνάζεις αργότερα.
28. Μήπως θα μπορούσες να μου δείξεiς τον δρόμο για την καρδιά σου;
29. Ξέρεις, είχα μια άσχημη μέρα και θα μου έκανε καλό να δώ μια όμορφη κοπέλα να χαμογελά. Θα μπορούσες να χαμογελάσεις για μένα;
30. Ει, εμείς οι δύο, δεν πηγαίναμε σε διαφορετικά σχολεία;
31. Που βρισκόσουν εσύ όλη μου την ζωή;
32. Αν σε ακολουθήσω μέχρι το σπίτι σου, θα με κρατήσεις;
33. Είσαι τόσο όμορφη κάθε μέρα ή κάνεις εξάσκηση;
34. Γειά. Πάσχω από αμνησία. Ερχομαι συχνά εδώ;
35. Μήπως ξέχασες κάτι; Εμένα.
36. Ξέρεις να χρησιμοποιείς μαστίγιο;
37. Πώς σου αρέσουν τα αυγά; Γιατί; Μα επειδή θέλω να ξέρω πώς να σου τα φτιάξω στο αυριανό πρωινό σου.
38. Κάποιος να ειδοποιήσει τον Θεό επειδή του έφυγε ένας άγγελος.
39. Συγνώμη, σε μένα μιλούσατε; Οχι; Τότε μπορείτε να αρχίσετε!
40. Εαν ήσουν ένα δάκρυ στα μάτια μου, θα φοβόμουν να κλάψω μην σε χάσω.
41. Μήπως έχεις έναν χάρτη; Μόλις χάθηκα μέσα στα μάτια σου.
42. Καθόμουν και κρατούσα ένα τσιγάρο στα χέρια μου όταν συνειδητοποίησα ότι θα προτιμούσα να κρατώ εσένα.
43. Εάν οι γονείς σου δεν είχαν γνωριστεί, τώρα θα ήμουν ένας πολύ δυστυχισμένος άνθρωπος.
44. Βλέπεις τον φίλο μου εκεί κάτω; Θέλει να ξέρει αν με βρίσκεις χαριτωμένο.
45. Κάνω μια έρευνα και χρειάζομαι το τηλέφωνό σου. Αν μου το δώσεις, θα σε πάρω να σου πω τα αποελέσματα.
46. Δεν ήξερα ότι οι άγγελοι μπορούν να πετάξουν τόσο χαμηλά.
47. Συγγνώμη, αλλά νομίζω ότι κάτι μου έπεσε. Το σαγόνι μου!
48. Ελπίζω να μην σε ενοχλεί που θα σου δώσω αυτό το τριαντάφυλλο, αλλά έπρεπε να του δείξω πόσο όμορφη είσαι.
49. Μωρό μου, αν ήσουν ένα λουλούδι, θα σε έκοβα.
50. Αν ο Θεός έφτιαξε κάτι πιό όμορφο από σένα, ελπίζω να το έχει κρατήσει για τον εαυτό του.
+ (από εδώ και κάτω βάλτε τις δικές σας...)
51. Ζαχαροπλάστης ήταν ο πατέρας σου?

Special Thank to Nef

Share/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου